Tuesday, July 7, 2009

PERPECAHAN PAKATAN RAKYAT: SALAHKAN ORANG LAIN AMALAN MEREKA

MB KEDAH AZIZAN RAZAK BERKATA
"Kalau mereka nak keluar, saya nak kata apa. Kalau (DAP) nak kata kurang (diberi) layanan pun, apakah layanan yang mereka maksudkan kerana setahu saya, kerajaan negeri telah beri layanan baik untuk semua," katanya kepada pemberita di sini Khamis.

ANWAR IBRAHIM PULA MENJAWAB
"Ini media, surat khabar saudara yang bangkitkan. Kalau dalam Barisan Nasional, banyak perbezaan dalam banyak perkara tetapi tak pula diperbesarkan. Pakatan Rakyat ini pakatan miskin (yang) tak ada media yang besar. Itu bezanya," kata kepada pemberita di lobi Parlimen di sini.

KATA THOMAS SU PULA
“Kami bukan main-main “. Tindakan DAP Kedah keluar daripada pakatan pembangkang negeri ini adalah serius dan bukan diperbesar-besarkan media seperti yang didakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Pengerusi DAP Kedah/Perlis, Thomas Su berkata, keputusan tersebut muktamad setelah kesemua ahli DAP negeri sebulat suara bersetuju untuk bertindak sedemikian.

NIK AZIZ PULA LEPAS TANGAN DENGAN BERKATA
“Itu masalah negeri, saya tak tahu, terserahlah kepada Kedah,” katanya kepada pemberita di pejabatnya hari ini

Yang mana betul? Siapa yang benar dalam perkara ini? Kenapa mereka tuduh menuduh dan lepas tangan ketika masing-masing mendakwa masih ada `power' dan sokongan untuk memimpin rakyat? Sama-sama kita fikirkan..

No comments: